fredag den 19. september 2014

Igang igen...


Luva får sig lige en slapper mens der synges...

Min kære hustru spurgte mig om det ikke var længe siden jeg og Luva havde været på Solvang Plejecenter som besøgshund....
Hun ramte jo helt plet - det var sindsygt lang tid siden - og det ramte da også lige ind i min dårlige samvittighed!
Jeg forsøgte med et "jeg har jo ikke tid", hvorefter hun sagde "hvad med denne uge": SLAM, den sad!
Denne uge 
har jeg haft fri og har kun været optaget torsdag hvor Luva skulle øjenlyses!





Så på den baggrund fik jeg i dag mig selv, med hund, moslet afsted til Solvang!

Det var jo helt som det plejede:
Beboerne kunne i stort tal huske hende, og mange var rigtig glade for at se hende igen!
Luva er ikke så social, så skal der være tæt kontakt må Luva på skødet af mig, eller på en stol.
Det var hun flere gange i dag.
Ellers tøffer hun stille og roligt rundt og søvsuger for krummer. Jeg har indtrykket af at man finder det hyggeligt at have hende der, selv om det ikke er en skødehund!

I dag var jeg der lidt længere, og fandt ud af at hun, når hun blev lidt træt, havde hun nemmere ved at være social.
Lesson learned ift næste gang - hvilket skal være snart !
Fik en lille snak om hvordan et evt eftermiddagsbesøg kunne være.
Så det bliver det nok næste gang!

Ingen kommentarer: