fredag den 22. august 2014

Positiv træning...


Jeg sidder og surfer rundt, og bliver igen ledt mod emner der har min fulde interesse og årvågenhed. Jeg er nørdet på husmandsniveau omkring mange emner inden for hund, hundehold og hundetræning.
To af de vigtigste emner jeg "blander mig i" for øjeblikket er omkring brugen af halsbånd (kvæl og fast) vs. sele, og så er det udbredelsen og forståelsen af hvordan en hund skal behandles.
Både i hjemmet, men mest omkring træningspladsen.
Grundpillerne i Positiv træning - Victoria Stilwell
Specielt omkring træningspladsen er der desværre mange der ikke, som det ser ud, har fattet budskaberne der er strømmet ind over os de sidste tyve år!
Der hvor jeg endte i min surfning i dag var ved Victoria Stilwell, og hendes forklaring om "What is Positive training"

Ingen kommentarer: